Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Toen was er idd een hele rel want ik moest en zou alle topics neerzetten waar ze thuishoorden (sporttopics in sport, schooltopics in school blabla). Nou goed toen kreeg k op me klungels van een paar van jullie omdat het toch meer voor ADB was. Nu doe ik dus met mijn topic wat jullie toendertijd van me verlangden (topic hoort meer thuis in ADB) en zeg je dat ie bij het juiste forum moet.
Meten met twee maten...denk dat jullie daar zelf ook een beetje naartoe gewerkt hebben dan
(Niet om iemand aan te vallen ofzo..maar wat we ook doen...we doen het NOOIT (of bijna nooit) goed. Ik heb wel meer voorbeelden (die misschien niet zozeer met dit topic te maken hebben) waarbij het is voorgekomen en warabij ook weer duidelijk naar voren kwam: wat we ook doen, het is nooit goed want altijd is er weer iemand die vindt dat het anders moet....
Tjah dan krijg je dit soort situaties dus.
|
Ik vind het vooral opvallend dat jij toen zo moeilijk deed over een topic zonder inhoud met een link naar sport, terwijl je nu moeilijk doet over een topic waarin je enigzins je mening geeft over een film.... Dat vind ik idd meten met twee maten..
Kijk, als je die lijn doortrekt, dan dien je dit ook in film, radio en tv te zetten... Waar je sowieso wat meer over de film had kunnen zetten met argumenten en dergelijke... Begint dat forum ook wat meer te leven, huh?

Kun jij ook niet meer zeggen dat je het maar hier plaatst, omdat daar geen man reageert....
In feite is dit gewoon te nietszeggend om over te discussieren, maar de manier waarop jij (vooral) en Nightwolf (in mindere mate) hier de discussie aangaan met elkaar, geeft al weer aan dat er een hoop fout zit bij ll.com. Zowel op user-niveau als in de staff...
Want zeg eens eerlijk, houden jullie je bezig met een uniforme regelgeving? Waarin sfeerverziekers en dergelijke echt aangepakt worden? Waarbij in de serieuze fora serieus gemod wordt?