Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 4 September 2003, 17:53   #1
maupstar
Guest

Standaard moe van PSV

Citaat:

Ooit zei een bekende PSV-voetballer dat hij een beetje moe was. Nu jaren later, begrijp ik wat hij toen bedoelde. Ik ben het namelijk ook. Moe van PSV, moe van Harry van Raaij.

PSV heeft een flink verlies gedraaid, onder meer door het niet kunnen verkopen van...een parkeerplaats. PSV geeft de media een uitbrander want ze zijn PSV-vriendelijk. En natuurlijk verdient Giovanni van Bronckhorst een standje, hij weigert naar PSV te komen om de linksback postitie in te vullen. Wat een leed, daar in Eindhoven. Ze hebben ook niemand van hun spelers kunnen verkopen, terwijl vooral die van Ajax toch voor vele euro's als warme broodjes over de toonbank vliegen. Julien Escudé verklaarde ook een aanbieding van PSV te hebben gehad. Maar een club met zo weinig uitstraling, zo weinig bravoure en die bovendien nimmer de tweede ronde van de Champions League wist te halen, wíl je toch niet. En van Bronckhorst heeft waarschijnlijk hetzelfde gedacht.

PSV, en vooral Harry van Raaij, moet eens stoppen met klagen en kniezen. Accepteer toch eens dat PSV nooit de uitstraling zal krijgen van Ajax of Feyenoord. Al worden ze tien jaar achtereen kampioen van Nederland. Waarom is toch niemand blij met een kampioenschap van PSV? Omdat dat wederom betekent dat Nederland veel punten verliest in de strijd om een derde Champions league-stek. Omdat niemand in europa zit te wachten op de komst van PSV. Niks uitverkocht San Siro of Camp Nou. Het is PSV maar. PSV heeft een paar keer op een slimme manier (Braziliaans) toppers in huis weten te halen. Zo werkt het niet meer. En die ene gelukkige, Europa Cup 1-winst mogen ze daarom koesteren. Maar houd voor de rest toch eens de mond. En accepteer je positie in het Nederlands én Europese voetbal. Gun het Nederlandse voetbal eens een echt succes en eindig het komende seizoen lekker als derde. Op die manier krijgen twee clubs de kans het Nederlands voetbal te promoten zoals ze de afgelopen twee jaar al meermalen hebben gedaan. Met de Europese punten komt ook die derde Champions League plaats weer in het vizier. En mag PSV misschien nog eens dromen van een rondje voorronde Champions League

stond in de VI.

Ik ben het niet met alles eens, maar vond het toch wel een geinig stukkie
  Met citaat antwoorden