Groepsdiscussiesthumbsup: top man tis niet echt te merken!
Jouw manier van disusieren is als volgt.
Je denkt voor de ander waarmee je in discussie bent. Vb uit een post van jou: ' Ik weet zeker dat jij niet voor Fey hebt staan juichen toen ze de cup wonnen ik wel'(terwijl je me niet kent)'. Of andere mensen erbij halen om je eigen mening te onderbouwen. dit is in een discussie een teken van zwakte

. Dit doe je nog op zo n trieste manier (vb kom zullen we gaan zwaaien) : dat ik me af vraag wat jou bedoeling is van een forum is. Die van mij is discusieren. Die van jou toch ook? Zo ja, maar je vind mn topics niet leuk of dat ik (zoals jij zegt wat ook weer is gebaseerd op noppes) téveel over ajax lul(he hoor ik daar bart weer over roda denk ik dan) knoop dit dan in je oren. Als je niet wilt reageren op stukkies van ajax (deze gaat trouwens over Ajax én Fey) reageer dan niet!!!!!!!!!. Als je ze niet wilt lezen zet me dan op ignore ofzo. Oh wacht dat had je al(maar hou je er dan ook aan). Dat heb je ook zo mooi aangegeven des tijds, maar ja jij bent dan zo n typ die dat mooi verkondigt maar ondertussen wel iedere keer kijkt wat ik heb opgeschreven (zie alleen al topic Us Open. Daar had je totaal geen aanleiding om mijn bericht te lezen en toch doe je het)
Je hoeft mij ook geen advies te geven waar ik over praat. op zich wel grappig jij praat net zoveel dan wel meer over Roda jc als ik over Ajax. Misschien dat andere zoiets hebben van, maar ik hoor liever dingen over Roda dan over Ajax. Geld gewoon het zelfde je moet niks hier. je hoeft niks te lezen/reageren. tis gewoon een forum meer niet.
En onthou wat je ook zegt over mij. Ik neem het allemaal met een gróte korrel zout. Ik weet van mezelf dat ik andere in hun waarde laat. Dat ik het niet persoonlijk maak in een discussie of met vooroordelen strooi. Dit zijn dingen die ik bij jou totaal niet kan terug vinden.