Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 4 September 2003, 20:51   #14
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Je moet jezelf is zien hey. pfffff best wel aso. Bedenk goed wat je nu zegt GA WEG HIER. En bedenk daarbij de ergste dingen die ik ooit heb gezegd. tzijn er niet veel, want ik scheld nooit mensen uit. Ben nooit boos geworden iid geval niet zo erg dat je daar iemand voor weg moet sturen, terwijl ik er wel aanleiding toe had in de discussies die ik met jou heb. Ik praat alleen veel over ajax. Vergelijk jezelf er is mee. iemand die toch best vaak boos word/scheld vaak over Roda praat en je laat andere niet in hun waarde. Zelfs nu blijf ik rustig en beleefd. Zie je het verschil.(deze opmerking is totaal niet om stoer te doen, maar puur om het verschil te laten zien. Meer niet)
En jij wilt mij nu weg hebben. Sorry maar ik heb gewoon een beetje medelijden met je. Ik weet dat je dat niet wil, maar kan er niks aan doen.
Het probleem is dat dit forum voor jouw komst niet vol stond met arrogante ajax-shit. Als dat hierop komt, dan reageren de meesten fel. Zeker wanneer je daarna de misselijke betweter gaat lopen uithangen. Je moet jezélf hier eens bezig zien. Je beschouwt jezelf als edel en goed. Maar gaat vervolgens wél proberen wederom je gelijk te halen over iemands discussie-technieken, waar je geen kaas van hebt gegeten.

Overigens, ja, wanneer ik mij aan iemand stoor, dan zeg ik: ga in godsnaam weg. Dat heeft niets met a-sociaal te maken, maar met oprecht zijn. Wat is daarop tegen? Overigens hoef je dat niet persoonlijk op te vatten (dat hebben we al tegen meerderen gezegt, die bleven gewoon).
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden