Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 4 September 2003, 21:13   #16
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Het probleem is dat dit forum voor jouw komst niet vol stond met arrogante ajax-shit.
Zoals ik al zei ik praat net zoveel over Ajax als jij over Roda hoor je mij daar over klagen. nee. daarom snap ik niet waar jij je juist druk om maakt. als jij nou iemand was die zelf nooit over zn cluppie zou praten zou ik kunnen begrijpen dat je het niet leuk vind dat ik vaak (wat ik eerlijk gezegd best vind mee vallen maar goed) over ajax praat. Maar jij bent juist iemand die het zo vaak over roda heeft.

Citaat:
Als dat hierop komt, dan reageren de meesten fel.
jij bent tot nu toe de enige die fel reageerd. Ja ok Bon ook een keer. Hem/haar had ik nog nooit gesproken en begon meteen met k***er jood rot op. zulke mensen neem ik niet zo snel meer serieus

Citaat:
Zeker wanneer je daarna de misselijke betweter gaat lopen uithangen. Je moet jezélf hier eens bezig zien.
Jij bent altijd de gene die mij wilt verbeteren/ niet kan stoppen in een disussie. jij probeert je mening op te dringen aan andere door boos te worden/ dreigen in de vorm van niemand wil je hier.Wie is dan betweterig??

Citaat:
Je beschouwt jezelf als edel en goed. Maar gaat vervolgens wél proberen wederom je gelijk te halen over iemands discussie-technieken, waar je geen kaas van hebt gegeten.
Ik beschouw me niet als edel en goed. Maar zoals ik net ook al zei ik vind wel dat ik mn fatsoen hou niet snel boos word en beleefd blijf. als jij dat als edel en goed beschouwd. so be it

Citaat:

Overigens, ja, wanneer ik mij aan iemand stoor, dan zeg ik: ga in godsnaam weg. Dat heeft niets met a-sociaal te maken, maar met oprecht zijn. Wat is daarop tegen? Overigens hoef je dat niet persoonlijk op te vatten (dat hebben we al tegen meerderen gezegt, die bleven gewoon).
daar is niks op tegen ik vond het ook niet aso dat je het zei maar de reden waarom.

ik weet trouwens niet of het nog zin heeft om zo door te gaan aangezien we alles al gezegd hebben.

Jij weet mijn standpunt en ik die van jou.
  Met citaat antwoorden