Citaat:
Originally posted by Kampie
Het stukje gaatover de uitstraling van PSV..
En de uitstraling is ook miniem.. als je niet alleen kijkt naar de uitslagen..
Bekijk vooral eens wat ze er hebben lopen.. PSV is bij mekaar gekocht stuk vreten..
Ajax en Feyenoord hebben tenminste spelers uit de jeugd.. echte R'dammers/A'dammers.. en PSV? Ja die heeft ook jeugd.. alleen heeft het een hele andere naam: Dat heet FC Groningen (ook nog eens lekker dichtbij)
Nu niet gaan roepen van Excelsior dit, Haarlem dat.. Ajax en Feyenoord hebben ook eigen jeugd
|
Hehe.. Feyenoord eigen jeugd? Yeah, van Persie (en Buffel in mindere mate).. Alleen Ajax heeft al jarenlang een traditie qua jeugdopleiding. Feyenoord echt niet dus. Ze hebben wel veel jeugd, maar die lopen bij Excelsior en eerlijk gezegd zie ik daar weinig waar ik vrolijk van word. Wat jeugd betreft doet PSV het net zo goed met Colin, Bogelund en Bouma als eigen jeugdspelers regelmatig in het eerste elftal... Daarbij lopen Takak, van Boxel, Huntelaar, Garritsen ook lekker te ballen bij hun clubjes hier en daar in Nederland.
Natuurlijk kunnen ze niet tippen aan de jeugd van Ajax. Maar verder is dat net zo goed bij elkaar gekocht vreten he..

Alleen koopt Ajax buitenlanders..
Nu zijn Afrika, Tjechie, Finland en Brazilie natuurlijk een stuk dichterbij dan Groningen (wat qua mentaliteit volgens mij heel dicht bij PSV ligt)....