Citaat:
Originally posted by maupstar
als je het zo zegt klinkt het al een stuk minder aanvallend en is een stuk fijner lullen.
Ik begrijp gedeeltelijk wat je zegt. waarom gedeeltelijk, puur omdat we van mening verschillen over het feit dat jij denkt dat ik andere mensen wil laten zeggen dat ajax alles is of dat ajax de club van nederland is of alles goed kunnen. dit geeft niet dit is gewoon een verschil van mening.
maar jij vind het niet fijn dat ik andere dus wil overtuigen dat ze dat moeten zeggen. dit is mijn intentie niet of nooit geweest. tuurlijk ik praat graag over mn club misschien dat ik dan in de ogen van niet ajacieden overdrijf. maar ik heb altijd respect voor andere clubs. ik geef net zo makkelijk toe dat ajax niet goed speelde of dat de ander beter was. neem is een kijkje op www.ajaxforum.nl ik weet dat je het niet doet omdat je ajax haat, maar als je een kijkje zou nemen zal je zien dat ik vaak clubs als psv en fey verdedig. ik heb zelfs laatst nog in een voorspelling gezet dat psv kampioen word aangezien ze een beter eftal hebben die ook nog is lang bij elkaar is, ik heb dit weekend mn handen geklapt voor het doelpunt van kezman en gebaald van het vertrek van bosvelt. daarom vind ik het zo jammer dat jij dan zegt pleur op k***er jood je hoeft ons niet te overtuigen dat ajax alles is of ja wat je allemaal hebt gezegd
ik ben hier puur om lekker over sport te praten over psv , fey, ado weet ik veel wie zelfs over roda. ik kan me herrineren dat ik laatst nog wat aan je gevraagd heb over cristiano of hij wel werd gewaardeerd ofzo. mn intenties zijn alleen maar goed. komt het bij jou anders over jammer
voor de rest ja jij vind dat niet fijn, net zoals ik het niet fijn vind om voor k***er jood uitgescholden te worden aangezien ik niemand iets toewens met deze klote ziekte
|
Tja, ik denk dat je de pech hebt gehad in het begin. Je kwam hier nieuw, in een groep mensen die elkaar al jaren kent, en die elkaar continue voor lul zet ook (en daarbij gaat een enkeling zelfs veel tever). Dat gebeurde met jou dus helemaal. Je kwam aan, en de eerste reactie was: daar heb je weer zo'n jood! En dan postte je ook nog eens je mening over ajax, die in dat geval naar de smaak van velen véél te positief was, ja, en dan kun je het wel raden hè? dan ben je zogezegt een makkelijk doel. Hoe goed je bedoelingen verder dan ook mogen zijn. Dan krijg je dat op 'alle slakken zout' gelegd wordt, en als je dan wéér iets over ajax opent, of iets negatieft over PSV.. Dan krijg je wéér die reacties. Bonnie wordt sowieso lijp als iemand pro-ajax gaat posten. Theo Tank heeft zoiets nog nooit afgekeurd. En de rest reageert nie eens meer (we hadden nl eerst in de persoon van Superjood nog zo iemand, maar die deed dat pas na verloop van tijd). Nouja, een samenloop van omstandigheden, laten we het daarop houden. Maar een serieuse kans heb je nog niet gehad, laat staan dat iemand een serieuze discussie met je gevoerd heeft. Maargoed, bij deze dan