Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 5 September 2003, 23:50   #47
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Blablabla.. Wat heeft dat er nou mee te maken? PSV heeft:

Waterreus, Ooijer, Hofland, Robben, Van Bommel, Vennegoor, enzovoorts. Nee, wat doet Ajax, Grygera, Zlatan en weet ik veel wat voor shit halen. PSV geeft de subtop van Nederland een kans. Feyenorod heeft ook alleen Van Persie, en die moet ook nog maar slagen. Breekt bij ajax eens één kampjoekeltje door in 5 jaar tijd, hebben ze meteen weer een grote mond Slaat nergens op. Het gaat om Nederlanders, en die spelen bij PSV.

Landelijke uitstraling? Wie zit er nu toe wachten op 4 miljoen nepfans! Die heeft PSV helemaal niet nodig. Die mensen die elke wedstrijd op de tribune zitten, daar gaat het om. Daarvan krijg je pieken. En die joden kunnen wel elke 14 dagen 47.654 op teletekst neerzetten, maar er zit echt geen man meer dan bij PSV!
Blablabla.. Wat heeft dat er nou mee te maken?

Alleen maar halve kneusjes die van PSV. PSV heeft maar 1 topper en dat is Kezman.. Wat heeft Waterreus uiteindelijk gepresteerd? Ok hij was dan het afgelopen seizoen de beste keeper (maar dat kwam ook alleen maar omdat ze kampioen zijn geworden) als hij bij een cluppie als Volendam had gezeten had hij het ook verprutst, Ooijer: Een absolute nul. 1,5 wedstrijd nederlands eltal en plak er direkt maar een jaartje dokter aan vast. Weet je wat? na de dokter presteer ik gewoon niet weer! Hofland: Kijk dat is een jongen met enig perspectief. Alleen jammer dat we al 2 jaar wat van em verwachten en dat het er eigenlijk niet uit komt. Robben: Moet nog blijken wat onze trots uit Leek er van gaat maken. Ik zie em momenteel op gang komen alleen is het afw88 wat meneer gaat presteren. (Puntje Robben kom ik nog op terug). Van Bommel: Dick Advokaat moet wel blind zijn of een smak geld van de familie van Bommel krijgen maar ik zie niet in wat die jongen in het nederlands elftal doet. Vennegoor? mmm deed het bij twente leuk alleen jammer dat meneer Kezman hem zo gruwelijk in de weg staat nu. Hij maakt er ook weinig van.
Puntje Robben: Uitermate slecht beleid van PSV. Speelt bij Groningen 1 goede wedstrijd. En direkt klimmen de scouts op de tribune. Scoort daarna nog 1 wedstrijd en PSV koopt hem. Groningen mikt hem vervolgens op de bank omdat hij nix presteerd. Vinnik het toch knap dat de scouts van PSV in 1,5 wedstrijd kunnen zien hoeveel talent Robben heeft.

Feyenoord alleen van Persie? Buffel is er ook nog.. en er was er nog 1 waarvan ik ff geen naam kan vinden.

Ajax 1x in de 5 jaar? ik noem een paar namen: v/d Vaart, v/d Meyde, Stekelenburg (pech gehad met blesure), de Jong toch allemaal jongens die in Oranje presteren of gaan presteren.

4 miljoen nepfans? ik begrijp denk ik het woordje nepfans niet.. leg es uit Bart.
Kampie is offline   Met citaat antwoorden