Citaat:
Originally posted by bboytrixx
hallow ik vraag me nou een beetje af he als je meisjes vraagt jah wat vin je belangrijk in en jonge dan krijg je .....jah uiterlijk blah blah blah .....maja dan zie je steeds weer meisjes met van die ongelooflijk lelijke gaste die geen uitstraling hebben nog een mooi uiterlijk en zich ook niet supertof kleden ozzo ..."jah hij is heel lief" zeggen ze dan dat snap ik dan niet helemaal .....dus meisjes waar letten jullie nou echt op ?
|
ik asl meisje zijnde let op het innerlijke van de jongen omdat het uitelijk vind ik op de twee de plek komt want wil liefer dat ik met een jongen heb die heel lief is enzo dan dat ik met ene jongen heb die over de top lkkr is en een klotzak is van hier tot weet ik veel waar het uiterlijk let ook wel dat geef ik echt wel toe maar niet dat je zegt van woww die is super lkkr daar wil ik mee zo ben ik niet ik kijk alleen maar als eerste naar het innwerlijke van die jongen want die jongen moet me wel kunne beschremen en niet alleen maar mooi staan te wezen en dat het meisje dna in elkaar word gerost offzo