Citaat:
Originally posted by dupke
mij ouders hadden gezecht je mag uitgaan waneer je wilt mits je het ons vantevoren komt zeggen en je je aan onze regels houd, nou ik heb pas een dik half jaar gelden gekomen maam mag ik eens uit? vroeg me moeder naar de smid? daar wou ik dus niet heen zeg me moeder nah dan zoek maar iets anders maar dan ben je wel om half 1 buiten. ben er na een keer naar de smid geweest en het was net een kindertent er liepen meisjes van bij ons op de basis school rond! uit groep 7 ofzo dan ben je als ouder echt verkeerd bezig!
en idd in de pep hangt z'n bord <18 om 3 uur de deur uit... maar wie houd zich daar nog aan?
ik mag uitgaan waneer ik wil en waar ik wil als ik maar om 3 uur thuis ben of om half 2 buiten sta als me vader me komt ophalen.
en leeftijds grens is niet voor niks, ik ga me de zijk ook niet opzoeken hou je gewoon aan de regels en wacht bij 18+ tenten tot je 18 bent dan is hun niks te verwijten je ouders niet en jou ook niet.
|
In de Smid komen écht geen kinderen uit groep 7 (11 jaar), binnen hoor
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|