Citaat:
Originally posted by dext0r
overigens wil ik zeggen dat die reactie van mij bedoeld was op de manier waarop zij aanspraak doet opsituatie mliekje<>pfp en de rest van die lap tekst, en daarbij pfp zijn genuanceerde (hence the sarcasm)poging om duidelijk te maken dat hij het niet met haar mening eens is. vervolgens wijst psycho hem hierop; en ik kon niets anders doen dan puur instemmen waarop zei pfp ergens op probeert te wijzen.
|
oke dan, hoewel ik de reactie wat overdreven vond - maar die heb je al weggehaald
Citaat:
Originally posted by psychobunny
kind zo weinig aandacht geeft?moet je maar tijd voor maken.dan ga je maar wat later slapen,om eerst voor je kind te zorgen,en erna je schoolwerk,maar dan is dat maar je eigen fout...voorbehoedsmiddelen zijn er met een reden...
|
voorbehoedsmiddelen okee, dan is het je eigen fout als je ze niet gebruikt. maar als je bv alleen de pil gebruikt, die is nooit 100% betrouwbaar. en als je dan zwanger wordt, moet je die verantwoordelijkheid dan wel nemen, als je je kind niet zo'n goed leven kan bieden als je dat later wel zou kunnen, als je "bewust" zwanger raakt??