Onderwerp: Nieuwe ideeën
Enkele bericht bekijken
Oud 8 September 2003, 18:44   #10
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Wat ik er echt van vind: ik vind dat er al genoeg forumbazen rondlopen die aan grootschalige vriendjespolitiek doen. Daarom vind ik het juist wel goed dat redbull is aangestelt. Iemand die vrij onbekend is op dit forum en zo ook objectief kan beordelen. Dat effect is echter na een maand alweer weg.
als je mij nu eens serieus een PM of een mail stuurt met je klacht over een forumbaas met uitleg er bij het liefst ook nog eens een paar links zodat het niet alleen maar gebakken lucht is.

Dan kijk ik daar naar zonder vriendjes politiek. daar ben ik nu eenmaal beheerder voor. Ik doe namelijk niet aan vriendjes politiek.

Natuurlijk is het zo dat je als beheerder je crew moet supporten dus verwacht niet dat als idd blijkt dat een fb of fb+ fout zit dat deze meteen ontslagen wordt en een ban 4 life krijgt een openbare berisping en schandpaal procedure zal ook niet volgen maar zulke dingen worden zeker serieus opgepakt.

En ja indien blijkt dat een crew lid echt keer op keer de fout in gaat dan zal een uiteindelijk ontslag uit functie zeker tot de mogelijkheden behoren.

Vertrouw je mij niet omdat ik een vriendjes politiek persoon ben? Gek want nog niemand heeft het getest want ik heb nooit een pm of mail gehad met klachten over crew leden en anders kun je mij altijd nog omzeilen en Bluewolf gaan lastig vallen .

Dus PFP ik kijk met spanning naar mijn inbox