Onderwerp: Nieuwe ideeën
Enkele bericht bekijken
Oud 9 September 2003, 00:31   #24
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik vind dit een ronduit belachelijke gang van zaken. Zonder enig overleg naar ik begrepen heb komt Spill ineens binnenvallen en wordt ons een FB+ opgedrongen. Bovendien komt onze Tovenaar van Os ook nog even een motie van wantrouwen indienen richting de huidige crew, door het een rommeltje te noemen. Mijn complimten voor uw tact!

Het blijkt maar weer dat Spill totaal geen idee heeft van het leven op het forum. Overleg zoiets met BlueWolf, die weet hoe het eraan toegaat, en ik heb nog zoveel vertrouwen in hem dat hij dat objectief zou kunnen doen. Het is zoals Tijs zegt. Geef hem de supervisie, want dat kan hij. Ja, je leest het goed: ik vind dat BW dat kan. Daar is hij veel beter in dan het bestraffen van een persoon die hij niet mag en in meiden betrapt.

Maar laat hem inderdaad eerst op elk forum een fatsoenlijk beleid uitstippelen. Ik hoorde van NW dat hij dat meerdere malen heeft aangekaart, zonder dat er iets mee gedaan werd. Dat kan natuurlijk niet. Dat moet meteen aangepakt worden, anders is er sprake van laksheid.

Wat hebben we nu op ADB? Een newbe, en Loeloe. Commentaar overbodig dunkt mij. 2 mensen die ik persoonlijk niet geschikt acht, al heb ik wat dat betreft over Loeloe de laatste tijd minder klagen (mag ook wel eens gezegt worden).

Maar straks is Linnea weg, is Irene min of meer weggedaan Dan wordt het wel erg dun bezaaid. Ik zie het geslijm van pseudo-FB's alweer voor me. En ik zie de nieuwe FB's al helemáál voor me. Dan toch maar liever de Spill-medewerkers Dat lijkt me (afkloppen) dan zo slecht nog niet..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden