Enkele bericht bekijken
Oud 11 September 2003, 07:04   #17
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik merk dat bart weer eens bewijzen in zijn hoofd heeft voor grote complot theorieen. wat zou het dit keer zijn ik zit bijna te smullen achter mijn desk hier. Zou hij claimen dat Rhoon niet bestaat. Gaat hij openbaar maken dat dext0r en Koelkast 1 en dezelfde person zijn.

lachen weer hoor NOT.

Bart geeft mooi aan hoe het snel fout zou kunnen gaan als we op deze manier te werk gaan. Namelijk vriendjespolitiek wordt dan enorm in de hand gewerkt en ik meen dat dat juist altijd zo iets was waar zoveel mensen voor vreesde en wilden voorkomen.

Doordat mensen met veel vriendjes veel stemmen krijgen worden de verkeerde mensen opgenomen in de Crew iets wat op een langer lopend traject veel meer schade opleverd dan dat het in het begin bevrediging opbrengt.

Ook loop je het risico dat mensen campagne gaan voeren buiten het forum om. "ala stem op mij en dan geef ik jou geen ow's en sluit ik niet je topics" op die manier werken we corruptie weer in de hand.

Mijn voorstel is net als BW het om te draaien. Laten we in leden staf een topic openen waarin iedereen in bold de naam van de door hem gekozen nieuwe crew neer zet en er onder eventueel argumentatie. verder gaan we dan in dat topic geen discussie aan dat doen we weer in een ander topic.

Na een tijdsperiode gaat het topic dicht en tellen we de stemmen. vervolgens kan de staf in de staf room kijken welke echt geschikte kandidaten zijn en niet.

Dit lijkt me een eerlijker en betere manier.

(waarom geen pols --> pols zijn te fraude gevoelig)