Enkele bericht bekijken
Oud 11 September 2003, 10:31   #22
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
omdat t misschien wel iemand anders was geweest die normaal lid is, t hoeft niet perse alleen hem te zijn geweest. overigens, of t nou wel of geen scheldmails waren, dat ligt in t verleden en zou vergeten moeten worden omdat t desbetreffende onderwerp al lang is afgesloten en dus zou ie t moeten vergeten maar ik heb m anders er al lang niet meer over gehoord/gelezen. hij had btw die mails moeten bewaren als t echt scheldmails waren

maar genoeg offtopic nu, dit gaat over iets anders

trouwens, als dit echt fout gaat, dan kan zoiets toch beter in de praktijk gebracht worden? nooit geschoten is altijd mis
Het had anders wel verstrekkende gevolgen. Want de FB's die toen werden aangesteld hebben er, samen met de rest, dat wel, een puinhoop van gemaakt! Fouten zijn er om van te leren, en niet om te vergeten dunkt mij

Wat betreft Phit zijn voorstel, ben ik t mee eens, maar dan wel mits de huidige crew de voorstellen doet, en dus niet andersom (anders hebben we zometeen echt iemand als Forza als FB, en dat wil niemand).
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden