Enkele bericht bekijken
Oud 12 September 2003, 05:55   #41
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Maar er waren ook andere mensen bij die vonden dat hij het wel goed deed...dus het hangt niet alleen van julile 2 af.

En dan nog, als alleen jullie 2 hem aan de gang hebben zien gaan laat het ons dan ook eens zien. Misschien dat je me dan over de streep trekt dat ik zeg: Neej, forza is geen goeie fb.

MAar ik heb niet gezien hoe goed of hoe slecht hij ze werk doet dus ik geef hem het voordeel van de twijfel en dus zeg ik dat ik hem eerst aan de gang wil zien gaan alvorens ik een oordeel over hem heb.
Jezus, heb je stront in je hoofd? Je kunt bepaalde mensen ook gewoon beoordelen op gedrag.. sommige mensen zijn er gewoon niet serieus genoeg voor. Neem nou Koelkast: toen hij nog jong en onbelegen was, was ie serieus genoeg voor een forumbaasfunctie wat je kon zien aan zijn hulpgevende gedrag, serieuze reacties etc. etc. Hij is nogal veranderd de laatste tijd, maar ik kan nog niet zeggen of dat nou positief of negatief is. Maar Forza.... *proest* Laat hem nog maar lekker bij de 'rellertjes' zitten. (niets mis met rellertjes hoor trouwens, het forum zou anders doodsaai zijn)
Youssef is offline   Met citaat antwoorden