Citaat:
Originally posted by Bobba
Dit was ook absoluut niet onvriendelijk bedoelt, ik zeg alleen dat je foutjes maakt. Maargoed, als jij je aangevallen voelt. Vind het alleen raar dat al die tijd na dato jij nog om die pics van Lisette komt zeuren en nog wel bij mij. Ik heb die fout zelfs twee keer gemaakt. Derde keer komt er echt niet ! En daarbij vind ik Danielle een heel lief meisje. En jij kent der net een paar dagen en gaat der al uitmaken voor breezersletje? Vond ik gewoon niet zo'n briljante actie. Wil niet meteen zeggen dat ik je niet meer moet ofzo. Wou er alleen ff wat van zeggen.
|
twee keer?heb ik toch niet gedaan?

k heb dat 1x gevraagd,en dat was't dan ook dachtek? anders kwam het gewoon door mn slecht geheugen :s. soit,moest ik die hebben,ik zou die ook niet doorsturen,maar je hebt die fout toch ook twee x gemaakt dusja...
en jongen,lees eens goed,ik heb dat kind helemaal niet uitgemaakt voor breezerslet,ik bedoelde dat als een grapje,en ze pakt alles direct serieus op! dan is het haar probleem en niet het mijne hoor.
*punt. discussie gesloten voor mijn part...*
en lizz,ja,die zal wel terugkeren...binnen 3 maand ofzo,want sinds februari heb ik haar hier nog niet gehoord...