Ik ben het nu zo fucking zat dat er niks aan gedaan word . Het begon allemaal rond 7 uur bij de kermis in Rhoon . was allemaal wel leuk , veel lekkere weiven bla bla . Na een tijdje kwam er een vriend en die zei : Kom een blowtje roken . ok , ik dus mee gaan . Kwam er een groepje Turken uit Rotterdam en die ging ruzie zoeken met een groep uit Rhoon . Op een gegeven moment gaat er zo'n turk beginnen met vechten , toen sloegen ze de soort leider van die groep turken . Ze bril was helemaal kapot . Toen gingen die turken vluchten . Politie kwam zoals altijd veels te laat .Toen die aankwam was het maar trouwens 1 kleine auto voor 20 Turken . Maarja , toen de politie weg was kwamen die Turken terug en hadden ze er vrienden bijgehaald . Toen stond ik er niet meer bij en was ik maar weer naar de kermis gegaan en hoorde ik de gekste verhalen . De helft zal wel veels te overdreven zijn . Er werd bijvoorbeeld gezegd dat die Turken pistolen hadden , dat iemand een Turk met een moker hamer in ze kop hadden geslagen , maar volgens mij was dat bullshit . Maar wat wel waar is en wat ik wel zag is dat ze mijn fucking vrienden sloegen met fucking honkbal knuppels . Ze schopten een vriendin haar maag, ze schopten een vriend een paar keer tegen zijn kop ( Moet eerlijk toegeven dat hij wel fucking agressieft deed )en ze sloegen nog een vriend met een honkbal knuppel tegen zijn voet , Politie kwam toen weer, gelukkig net op tijd dit keer en nu met een busje . Het ergste was nog dat de politie maar 3 man oppakte terwijl er rond de 30-40 Turken waren .
Politie heeft dus weer goed werk verricht en de regering blijft ze maar binnen halen , goed werk

En nu zullen mensen mij ongetwijfeld racistisch vinden terwijl die Turken fout zaten maarja . So be it , dan vinden jullie me maar racistisch ...