Citaat:
Originally posted by koelkast
ik vind het een stomme actie zo wordt roken een status simbool en zal het MEER mensen aantrekken om het te gaan doen.
|
"
Kijk mij nou! Een pakje kost 20 euro, maar dan hoor ik er helemaal bij! "
Citaat:
Originally posted by supergirl
als je begint met roken is het meestal in de tijd dat je ergens probeert bij te horen ik begon toen ik 13 jaar was...toen dacht ik nog niet echt over de gevolgen na hoor......
|
No offence, maar vind je jezelf nu niet tamelijk dom klinken? Je begon met roken terwijl je niet eens over de gevolgen na dacht, terwijl elke boerenlul weet dat t niet goed voor je is.
Echt...mensen die door dat soort redenen beginnen met roken heb ik alleen maar minder medelijden voor, er zijn namelijk ook zat niet-rokers die ook allemaal ooit 13 geweest zijn en in een soortgelijke situatie gezeten zullen hebben
Citaat:
Originally posted by DutchECK
Vergeleken met Amerika is de prijs hier nog niks. daar is die zo'n 3 keer hoger...
|
En daar mag je ook nog ns haast nergens in t openbaar paffen ook, maar toch blijven mensen daar massaal aan de peuken lurken.
Citaat:
Originally posted by supergirl
Tuurlijk zou ik wel willen stoppen...maar als ik dan die verhalen hoor over dat je zo gaat stressen en dat je zowiezo 5 kilo aankomt ,of je nou meer gaat eten of hetzelfde,alleen al omdat je stofwisseling verandert.....
|
Tja...liever een paar kilo zwaarder dan ergens een verslaafd zijn waar je eig mee zou willen stoppen nietwaar?

Dat gewicht gaat er naar verloop van tijd als je gewoon goed en gezond blijft eten vanzelf wel weer af