Onderwerp: Nieuwe ideeën
Enkele bericht bekijken
Oud 15 September 2003, 17:54   #7
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarvinV
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.
zoals al eerder aangegeven heb ik nergens in deze thread een post verwijderd heb of aangepast heb ik heb slechts toevoegingen gedaan op bepaalde posts die om diverse redenen een toevoeging nodig hadden. In de toevoegingen kun je lezen waarom de toevoeging gedaan is.

ik heb dus in deze posts op de edit knop geklikt en er na een dik gedrukte lijn txt (zodat goed duidelijk is dat ik een aanpassing doe) diverse opmerkingen geplaatst.

Ik vind overigens dat JIJ nu veels te ver gaat je noemt me zonder ook maar enige fundering of bewijs te hebben een leugenaar. Je hebt zelfs niet eens de moeite genomen het aan mij te vragen of ik dat al dan wel of niet heb gedaan.

Naar wie moet ik nu een PM sturen om te klagen over het feit dat je mijn naam schaad en mij in kwaad daglicht zet?