Mja... ben al gepolst door BW en toen heb ik geweigerd, net zoals ik nu zal weigeren... Hiervoor heb ik mijn redenen, een daarvan is dus dat ik al 20 ben en eigenlijk niet hoop hier over een of twee jaar nog te zitten. De andere zijn van minder belang en houd ik voor me... (wordt te persoonlijk denk ik

)
Goede FB'en?
Van mij mag Bartje wel een kans krijgen, heeft over het algemeen duidelijke mening, alleen kan wat doordraven. Iig zou ik hem wel de kans willen geven om het in de praktijk te brengen...
Kampie is op zich ook oke.
Maar het grootste probleem met deze twee en met een groot gedeelte van de huidige staf is dat ze al bijna twintig zijn of al zijn geweest... Dat betekent dat ze op de lange termijn geen rol van betekenis kunnen spelen op dit forum, althans dat hoop ik voor hen.
Daarom pleit ik voor wat jongeren, die hier nog 'toekomst' hebben... Ik weet het, het is lastig, ze zijn nog jong, daarom dienen de beheerders ze goed te begeleiden... Kan zo geen namen noemen, maar dat komt meer omdat ik niet zo goed op de hoogte ben van de gemiddelde leeftijd.