Onderwerp: Fb-Voorstel-Topic
Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2003, 22:38   #54
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar Bart, stel, ze maken jou FB, denk jij hier nog lang te blijven dan? Een jaar heeft dus niemand iets aan, want als het goed is is het merendeel van de huidige FB-crew dan toch wel gestopt. Althans, dat mag ik hopen voor hen...
En wie blijven er dan over? Plankje?
Mijn punt: de huidige crew wordt te oud.

En zoals ik al zei, voldoet iemand niet, dan kan hij/ zij/ het zo er uit gesodemieterd worden...

Overigens, tonen de ouderen dan zoveel meer kwaliteiten als serieus lid dan die jonkies?
Ik vind dat BW, NW, BoP, en zelfs dimas (!) een vrij serieuze indruk op mij maken ja. Loeloe ook, maar dan op een wat ongelukkige manier. Ze is welliswaar serieus, maar tegen enkele personen (waaronder ondergetekende) kan ze niet objectief zijn. Waarom heb je niks aan een jaar? Als iemand het een jaar voortreffelijk doet, geef je daarna het vaandel zonder enige rancune over aan een persoon die inmiddels een jaartje forum-ervaring heeft. Op die manier houd je ook continue een frisse kijk op de zaak (veel mensen met nieuwe, vaak betere) ideëen.

Ikzelf heb enige tijd de cover van de Voice of Kaalhei, een fanzine in elkaar gezet. Ik nam het over van iemand anders, die dacht dat het niet meer beter kon. Ik maakte hem door mijn nieuwe kijk beter, en op een gegeven ogenblik zat ook ik aan mijn top, en als je hem nu ziet.. Niet te vergelijken met mijn 'prutswerk'!!

Stel je zou het met de 'jeugd' doen, en hen eruit schoppen wanneer ze niet voldoen. Dan krijg je weer mensen die het er niet mee eens zijn, enz enz enz.. Bovendien hebben ze dan ook fouten lopen maken, die óók onrust veroorzaken. En dat terwijl ze als ze een jaartje wachten wat ouder zijn het voortreffelijk zouden kunnen doen! Voor goede uitzonderingen dient uiteraard altijd plaats te zijn. Maar ik zie eerlijk gezegt geen 15-jarig persoon die echt een goede FB zou kunnen zijn, jij wel dan? Bovendien kan jeugd (zie plankje) slecht tegen flames, wat kan lijden tot machtsmisbruik
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden