Onderwerp: RudBull (deel XI)
Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2003, 22:43   #11
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik heb hem dicht gedaan om de volgende reden :

Verjaardags topics moeten kunnen dit is zo eenmaal gegroeid en wordt geaccepteerd. Wel ok maar een verjaardagstopic staat in Aan de bar en hier wordt iemand gefeliciteerd. In andere verjaardagstopics staan geen chatlogs van msn en ook geen foto's van de jarige job himself.

Waarom dat dan opeens voor arie wel zou moeten kon ik me niet bedenken. Kortom het topic klopte niet. Ik heb hem dus met die melding ook op slot gedaan ook met de melding dat verjaars topics gewoon kunnen.

De foto heb ik vervolgens vervangen door een plaatje van mijn kat omdat bartje weer eens dacht slim te zijn door de foto niet in het nieuwe topic te plaatsen maar een link te zetten naar de foto in het net gesloten topic (hoezo grens opzoekend ) dus om de grap vrolijk mee te spelen een foto van een lieve kat die er veel leuker uit ziet dan arie de gele kanarie.

ik vat ook niet waarom alsnog dan het 2e topic gesloten is maar ik vrees dat ondanks ik beheerder ben nog ik of BW er iets aan kan doen verder. Het is hopen dat red bull hier zelf even langs komt en leert van de acties die ie gedaan heeft.

Overigens weer grappig dat achteraf wordt geklaagt ala owh ja by the way helemaal onterecht gesloten maar ik nergens een pm heb gehad of een mail met die melding er in