Citaat:
Originally posted by Stapper
het is geen persoonlijke aanval op jou, je doet het werk wat je doet goed, je bent alleen veel te weinig aanwezig om echt een verschil te maken
maar dat zijn eigenlijk alle beheerders
BW was de enige die een groot gedeelte van de tijd wel aanwezig was, nu is ivo er ook wel eens, maar dat is alleen om RB een beetje in goede banen te leiden
het enige waarom BW hier "aangevallen" word is omdat hij de enige beheerder is die ook op het forum zit en dus weet wat er speelt, de rest is meer op de achtergrond aanwezig, waaronder jij, koelkast
ik zie jou nooit in ADB of je moet iets sluiten, een verjaardags topic bijvoorbeeld
|
om de simpele reden dat ik aan de bar nu niet mijn favo place is reply ik daar amper tot nooit. Ik lees echter wel de meeste dingen hoe kan ik anders dingen sluiten ik moet ze eerst gelezen hebben. Ook kan ik in een forum als adb geen topic openen of het is binnen een paar posts van bepaalde niet nader te noemen leden

helemaal afgezeken en in de grond gestampt. Geen motivatie om een topic te openen.
True dat ik te weinig tijd heb inzet om alles te kunnen doen wat ik zou willen doen. Echter ook Spill werkt niet mee een simpel iets als smylies updaten is niet eens mogelijk omdat je onvoldoende acces en rights hebt als beheerder zijnde.