Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2003, 23:06   #28
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
om de simpele reden dat ik aan de bar nu niet mijn favo place is reply ik daar amper tot nooit. Ik lees echter wel de meeste dingen hoe kan ik anders dingen sluiten ik moet ze eerst gelezen hebben. Ook kan ik in een forum als adb geen topic openen of het is binnen een paar posts van bepaalde niet nader te noemen leden helemaal afgezeken en in de grond gestampt. Geen motivatie om een topic te openen.

True dat ik te weinig tijd heb inzet om alles te kunnen doen wat ik zou willen doen. Echter ook Spill werkt niet mee een simpel iets als smylies updaten is niet eens mogelijk omdat je onvoldoende acces en rights hebt als beheerder zijnde.
Maar leg me dan eens uit: waarom ben je dan beheerder? Zonder een aanval in te zetten: wat zijn de taken die je op je neemt om hier beheerder te zijn? Wat zijn jou werkzaamheden, wat heb je vooralsnog bijgedragen in de periode dat jue beheerder bent? Ben ik benieuwd naar
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden