Citaat:
Originally posted by koelkast
regels inzetten, Pm's met vragen en klachten beantwoorden, spill pushen een nieuwe versie van vbb te gebruiken, ruzies proberen te sussen en geschillen proberen op te lossen.
Verder komt hierbij wat moderating editing en indien nodig het uidelen van OW en BANS
ik zou graag de regels afmaken en goed zetten maar een onverlaat met een paswd van irene heeft toen alle regels weg gedonderd dus mja beetje jammer opnieuw schrijven is een optie maar goed doe ik niet voor de lol eigenlijk.
veder probeer ik objectief en netraal te handelen tussen leden en crew. en de crew waar dat nodig is aan te spreken op hun fouten en hier wat beters van te maken. Mijn manier is alleen niet om ze te bannen, degraderen enz maar door middel van voorbeelden en discussie tot een punt te komen waar ze zelf inzien wat er mis is gegaan waarom en hoe het beter kan. Niet dat het Altijd lukt maar tot nu toe meestal wel.
Gevolg is idd dat je geen koppen ziet rollen. althans niet direct of erg snel maar ik hoop dat als mensen een serieus probleem hebben met een crew lid dat ik daar iets aan kan doen / veranderen.
|
Hmm.. En in hoeverre vind je dat je slaagt in die missie? Overigens, die regels zijn geloof ik al een aantal maanden geleden verwijdert als ik het wel heb. Waarom is nog geen nieuw regelemt aangemaakt dan? Een volledig bedoel ik

Zo waren misverstanden als rondom de ban van JoeyB te voorkomen geweest. Of het had aan de leden voorgelegt kunnen worden. Ik hoor vaak, weet niet van wie, argumenten als: als we een nieuw regelement maken schieten ze het meteen af. Wie is er dan de baas? Bovendien, ja, dan past iemand het maar een keer aan, nietwaar? Daar ben je beheerder voor