Onderwerp: Fb-Voorstel-Topic
Enkele bericht bekijken
Oud 18 September 2003, 18:35   #49
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar Bart, heb jij dan wel gegronde redenen om hem niet te vertrouwen?
Ik denk dat jij meer blijk hebt gegeven van redenen om evt niet te vertrouwen dan Dext0r. Of ik moet wat over het hoofd hebben gezien...
Zoals Tijs, wat heb ik allemaal op mijn conto? 1 waarschuwing die later ingetrokken is!! Verder helemaal niets, niemand heeft mij ooit ergens op kunnen betrappen. Wie zegt dat dextor bij Amber namelijk niet ook op meiden komt? Kun je nooit bewijzen, net zoals niemand ooit iets bewezen heeft over mij. Of doel je op het zogenaamde scheldmails aan dhr. Van breugel? Verder zegt BW mij helemaal niets in deze zaak. Ik verdenk jou daarvan, en of BW nu zegt dat het niet of wel zo is zegt me helemaal niets. Denk je soms dat wanneer ik hem vraag: was dextor dat? Dat hij dan zegt: ja bartje? Natuurlijk doet ie dat niet! Dext0r, als jij bij amber bent, dan kun jij net zo gemakkelijk op meiden kijken. Niemand die ooit zal kunnen bewijzen dat het niet zo is. En ook niemand die kan bewijzen dat het wél zo is. Nog niemand heeft ooit iets kunnen bewijzen. Bovendien, en dat zal ik wel tot in den treuren moeten herhalen kijk ik er al tijden niet meer op.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden