Enkele bericht bekijken
Oud 19 September 2003, 14:57   #10
The Phit
Guest

Standaard

ja, gammakoeloe. Maar dat was eigenlijk me enige erge post

hier wat citaten van die moslimmetjes:
Citaat:
Salam Ailakom...

Ben het volkomen met je eens. Muziek is iets wat Moslims moeten vermijden
Citaat:
Het is niet toegestaan voor een vrouw een niet-mahram man te kussen, zoals de man van haar zus of neef. In hetzelfde geval is het niet toegestaan voor haar haar schoonheid en sieraden te tonen in het bijzijn van een niet-mahram man. Het is toegestaan voor haar hen te groeten zonder een hand te geven, als zij zich fatsoenlijk heeft bedekt en als zij niet alleen is met hen. Degene die deze handeling ziet moet het verbieden en uitleggen dat het een gewoonte was in de Dagen van Onwetendheid waar de Islaam een einde aan heeft gemaakt.
Citaat:
Salam 3alakoum,

Of een jongen en een meisje mogen zoenen hangt van het feit af of de trouwakte al is ondertekend. Is dit het geval, is alles toegestaan. Hebben jullie de trouwakte nog niet ondertekend, mag je elkaar niet aanraken etc....
Citaat:
Het is verboden voor een moslimman om van achter (in de anus) bij zijn vrouw naar binnen te gaan
Citaat:
De profeet (Allahs vrede en genade zij met hem) zei: ‘nee!’ (niet op iedere manier die je wenst) Behalve in één opening! (Dit is het vrouwelijke geslachtsdeel).
Citaat:
mohamed zegt: Mag je ook sex hebben zonder het doel je vrouw zwanger te maken?
flip zegt: Hahahahahahaha! Nou, van mij wel!!
mustafa zegt: ik zou graag een antwoord van je tegemoet willen komen met een onderbouwing wat hier duidelijk NIET het geval is!
Asalaam 3alaikom warahmatoelah wabarakatoehoe!
  Met citaat antwoorden