Jammer jammer jammer

Kwas de op een na laatste van de avond..bij het uitdelen van de nummers werd mijn achternaam als een van de laatste opgenoemd..nja..toen ik auditie moest doen waren de camera's al weg en de jury zat er ook zo bij van 'hehe, das dan eindelijk de 1199ste'.
Anyways, t zingen ging best lekker, ik kreeg de reactie 'Je kunt goed zingen, maar je behoort tot de middenmoot en wij zoeken de hoogste moot van Nederland.'
Niks negatiefs dus, en ook niet echt iets waar ik iets mee kan, dus ik zit niet in een dip ofzo

T was echt een heel tof daggie! Ik was samen met mn vriendje en mn twee buurjongens heen geweest (mn ene buurjongen deed ook auditie, en is ook niet door). Na Idols hebben we nog ff Schiphol & de trein onveilig gemaakt. Binnenkort fotoots op Foto&Plaatjes forum!
Zo professioneel als Idols er op de tv uitziet is t in het echt niet hor! De spullen in de auditieruimte zijn gewoon ff afgedekt met blauwe doeken en t gedoe in de wachtruimte is heel knudde geregeld. Bovendien..voor de mensen die nog moeten..neem je eigen eten & drinken mee! Een blikje cola is gewoon f*cking 2 euro 40!!
Leuk is wel dat iedereen met mekaar zit te praten enzo, en t is heel leuk om al die mensen te ontmoeten enzo die net zo zenuwachtig zijn als jij. Errug grappig..dr was een jongen en die vroeg aan mij 'Kun je een btje zingen?' dus ik zeg zo 'Nja..andere mensen zeggen van wel, en jij dan?' Zegt hij:'Ja zeker wel, zal ik t ff laten horen?!' Ging ie Inside my head zingen van Di-Rect..UMG..ik heb nog nooit iemand zo horen piepen

Echt..hij was weg en ik heb echt over de vloer gelegen van t lachen

Maar je moet alles een keer meegemaakt hebben heh?!