Tis ook zo cool om stoned in de les te zitten, en trouwens van een blowtje kan ik niet trippen hoor. Word alleen beetje heeeeeeeeeeeel erg vergeet achtig, ik versta geen woord meer van wat iemand zegt en das lach wekkend. Maar om zoiets onder school te doen neuh!!! echt niet
Je zit op school voor jezelf om te leren om later wat te kunnen berijken, dan is dit toch wel 1 vd stomste dingen die je kan doen, je bent zogaar dat je toch niet kan opletten, wat doe je er dan, ga dan met je vrienden verder stoned raken en door de de goot kruipen om putjes schepper of dealer te worden. Doe wat nuttigs voor jezelf en let es op in de les, ook al is het niet altijd even leuk. sja wijze praat maar ik heb het zelf wel gemerkt op de middelbare, het verschill tussen opletten en niet opletten. Als ik oplette had ik nooit huiswerk, alles al af in de les.... zo niet had ik handen vol met huiswerk waar ik geen snars van snapte. Een voordeel is dat het ook allemaal makkelijker gaat op je vervolg studie.
Als je dus oplet kan je zoveel smoken buiten school als je wil

genoeg vrijetijd en geen huiswerk (in mijn geval dan).
Drugs en School
NEE
Drugs buiten School, sja als je er behoede aan hebt (Y)
ow om ff terug te komen op dat meisje, zwaar onterecht van die ouders en de school om die kids 3 dagen te schorsen, echt bullshit!