Enkele bericht bekijken
Oud 23 September 2003, 11:29   #71
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
Daar heb je gelijk in.
Maar ALS je douched gebruik je denk ik bijna altijd wel ook zeep. En als je doucht wrijf je vaak ook wel even over je lichaam. Dus als je elke dag douched gebruik dan niet telkens zeep.

En over je prettige voelen. Wel eens van deo gehoord? Werkt super dat spul. Maar goed, je moet doen wat jij lekker vind voelen. Dat het ongezond is is een feit, maar daar hoef je je echt niet aan te houden van mij. Het was gewoon een weetje wat ik met jullie wou delen

Wat douchen is gewoon lekker
Nee ik heb nooit gezondheidskunde gehad, maar kheb dat wat jij zegt idd wel eerder gehoord.
Nouja iig, jammer van dat ene stukje ongezondheid, ik heb toch liever dat ik me de hele dag fris voel.
Deo opdoen als je niet gedouched hebt is trouwens ook niet echt ideaal, dan smeer/spuit je het gewoon over de smerigheid heen Nu zal je wel gaan zeggen dat je je dan eerst wast, heeft dat dan niet hetzelfde effect voor je afweersysteem als het douchen?

Ik was trouwens ook bijna iedere dag mn haar , t zal ook wel niet heel best zijn om te doen maarja, iedere dag met een chloorkop rondlopen lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Als ik het dan niet was is het gewoon 1 grote bos touw.
En als ik een week niet zwem was ik als nog om de dag mn haar..... met maar 1x per week wordt t toch gewoon na een paar dagen vet en smerig? En het stinkt naar rook als je daarbij in de buurt bent geweest. Maja dat zal bij mensen met kort haar wel n stuk minder zijn...

Wat een verhaal
  Met citaat antwoorden