Onderwerp: In navolging van..
Enkele bericht bekijken
Oud 24 September 2003, 00:24   #27
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Maar ook in deze vraag ik me af hoe lang het duurt...
Koelkast, Groov, volgens mij GregoorvanDijk ook, allemaal spectaculair afscheid genomen in een topic, maar ze zijn nog lang gebleven.. hehe.
Ligt eraan wat het gaat geven Tijs.. Ik heb vernomen dat er net als op het mannenforum eerst zo gestemd werd:

Die wel, die niet. --> PUNT.

Geen enkele vorm van motivatie, puur op voorkeur van de persoon. Tevens vernam ik dat er absoluut niet gekeken is naar de stem van de leden. Wie droeg wie aan? Wat waren de argumenten aldaar? Hoevaak is iemand voorgesteld?

Ik vroeg de logische vraag: waarom is dat niet gebeurt dan? Ja, dat is wel erg veel werk was het antwoord.. Tja, daar zakt me dan dus de spreekwoordelijke broek van af....

Mensen, als je moderator bent, dan komt daar meer bij kijken dan alleen links er rechts een slotje plaatsen, een persoon een OW geven, of een ban!! Dan dien je ook te weten wat er op het forum speelt. Zeker bij het aanstellen van nieuwe moderators. Je ziet wat Nick al zegt, het duurt een eeuw voor de mensen reageren. Ik kan me best indenken dat niet iedereen altijd tijd heeft. Maar als je zó weinig tijd hebt, en zó weinig interesse hebt in wat er gebeurt, bedank dan voor de eer en kap er mee. Maar ga niet gewoon blind zitten stemmen, of puur stemmen omdat je iemand niet mag. Ik hoorde dat ikzelf overigens al ben afgeschreven (uiteraard zonder argumentatie), maar ik wil mezelf ook niet omhoog praten, maar wannéér ik een dergelijke functe had, die liet ik dat niet op zo'n manier verslonzen. Het gaat namelijk wél om de mensen die dadelijk ook medezeggenschap hebben. Dan ga ik me bedenken: wie is die persoon nog eens? Ik heb persoonlijk wel eens met hem/haar overhoop gelegen.. Hmm, maar zie: 5, 6 mensen op het forum vinden die persoon wel degelijk geschikt! En wat gaat zijn functie zijn? Daar is die persoon capabel voor, en heeft ook de tijd. Dus JA, ondanks dat ik zelf hem/haar niet zo mag.
ZO beste moderators, dien je een persoon te screenen. En niet op de manier zoals het nu klaarblijkelijk wederom het geval is.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden