Citaat:
Originally posted by Little Angel
Vind je het gek als net alles achter elkaar leest wat ie allenmaal heeft lopen lullen? Ik was vet pist gewoon, zat te trillen als een gek op school. En als ik dat wilde doen, wat dan nog, wil niet zeggen dat ik mezelf sterker vind dan hem, wat ik qua kracht in mijn kwaadheid waarschijnlijk wel ben.
|
Hohoho Irene, IK was degene die normaal wilde doen, jij was degene die met het woord kanker ging schelden enz. Kijk dan kan ik wel lullige dingen zeggen, maar het woord 'opkankeren' neem IK niet in mn mond.
En dat je dan nog DENKT dat ik jou zou slaan, dat is al helemaal diep triest want je weet dat ik zo niet ben, je kraamt dus alleen maar onzin uit.
Maar ja dan heb ik je toch mooi kwaad gekregen, dan gaat ook alles goed de laatste dagen. Gaat wel steeds beter met me sinds het uit is. Die zin aan de deur tegen jou: 'Hier met dat geld en dan oprotten', die heeft me HEEL VEEL GOED GEDAAN!
En dan kan je nu dan maar lekker heel erg kwaad zijn, dat doe je jezelf aan. Je kan ook normaal reageren, dat doe ik dan ook, dat weet je. En ja als je nog steeds problemen hebt dan kom maar naar me toe met fitness, dan praten we het als volwassen mensen uit. En dat ik dat dan nog voor je over heb is al een groot wonder. Want je hebt de grens bijna overschreden lieve schat.
Achter die grootspraak van je hier op het forum zit een zielig hoopje stront die het enige wat ze had is kwijtgeraakt. Want geef toe, je werd kwaad omdat ik je niet 24 uur per dag kon vermaken. Toch diep triest of niet? En dat ik dan geld kom halen vind ik ook niet te gek. Ik ben geen bank!
Ik wens je ook veel succes om een vriend te zoeken die hetzelfde of meer voor je over heeft in de toekomst. Doe je best, zal nog wel moeilijk worden vrees ik. Ik heb in ieder geval gemerkt dat ik wel wat meer in mijn leven kan bereiken dan achter Irene aan te hobbelen.
Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. En vooral één van jullie.
HazesRules (Promoted on 22-09-2003, jaja Irene, promotie!!! Mis je dat ook weer haha!!!)
ps: Had je mn auto nog zien staan vorige week toen je was afgewerkt???? Ik lag helemaal in een scheur!!!
ps2: Ga jij nog een voldoende halen voor Nederlands Irene? Zo te zien niet... Jammer hoor!!
:respect: