Enkele bericht bekijken
Oud 24 September 2003, 11:28   #30
Little Angel
Watch it!

Little Angel's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by HazesRules
Hohoho Irene, IK was degene die normaal wilde doen, jij was degene die met het woord kanker ging schelden enz. Kijk dan kan ik wel lullige dingen zeggen, maar het woord 'opkankeren' neem IK niet in mn mond.

~* Jij bent de eene die hier op het forum kwam om iedereen tegen mij op de naaien *~

En dat je dan nog DENKT dat ik jou zou slaan, dat is al helemaal diep triest want je weet dat ik zo niet ben, je kraamt dus alleen maar onzin uit.

~* Ik zei niet dat JIJ MIj ging slaan, maar dat IK JOU ging slaan, maar daar ben ik ook weer vanaf, want dat is toch zonde van mijn tijd*~

Maar ja dan heb ik je toch mooi kwaad gekregen, dan gaat ook alles goed de laatste dagen. Gaat wel steeds beter met me sinds het uit is. Die zin aan de deur tegen jou: 'Hier met dat geld en dan oprotten', die heeft me HEEL VEEL GOED GEDAAN!

~* Jij en dan verbaast het me nog steeds dat jij denkt dat ik met jou wil praten*~

En dan kan je nu dan maar lekker heel erg kwaad zijn, dat doe je jezelf aan. Je kan ook normaal reageren, dat doe ik dan ook,

~* Geven en oprotten? Jij noemt dat normaal reageren, oke, best, maar dan is het zeker ook normaal dat jij denkt dat ik toen on negen uur sochtends al voor jou deur zou staan? Als jij dat normaal vind best *~

dat weet je. En ja als je nog steeds problemen hebt dan kom maar naar me toe met fitness, dan praten we het als volwassen mensen uit.

~* Jij en volwassen? Je noemt het volwassen als je op een forum komt en mij probeert in de grond te stampen.... Okeej...*~

En dat ik dat dan nog voor je over heb is al een groot wonder. Want je hebt de grens bijna overschreden lieve schat.

~* Je had toch een nieuwe vriendin? Woonde die niet in Weert? En dan liep je wel tegen mij te zeuren dat de ander ekant van Den Bosch te ver is om te rijden....*~

Achter die grootspraak van je hier op het forum zit een zielig hoopje stront die het enige wat ze had is kwijtgeraakt.

~* Uhm, nou nee, voel me eigenlijk wel opgelucht dat ik van je af ben. Ik ebn geen hoopje stront, dat ben jij omdat jij je verleden niet los kan laten, blijkt maar weer aan hoe erg je nog met mij bezig bent, weet je vriendin dit trouwens?*~

Want geef toe, je werd kwaad omdat ik je niet 24 uur per dag kon vermaken. Toch diep triest of niet?

~* Nee, ik werd kwaad omdat JIJ zei dat IK JOU als stront behandelde, terwijl ik BIJNA alles aan jou had geven dat ik had*~

En dat ik dan geld kom halen vind ik ook niet te gek. Ik ben geen bank!

~* Ik moest het geld brengen weet je nog, want rijden was te ver voor jou.....*~

Ik wens je ook veel succes om een vriend te zoeken die hetzelfde of meer voor je over heeft in de toekomst.

~* Zo iemand hoef ik niet, ik wil gewoon iemand die niet zo lullig achteraf gaat doen en die begrijpt dat ik voor de 99% voor hem bent gegaan, want dat snap je nog steeds niet, he Robbie? *~

Doe je best, zal nog wel moeilijk worden vrees ik. Ik heb in ieder geval gemerkt dat ik wel wat meer in mijn leven kan bereiken dan achter Irene aan te hobbelen.

~* Wat doe je hier dan nog op het forum?*~

Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. En vooral één van jullie.

~* Waarom zou je iedereen hier willen informeren, je hebt zeker toch wel iets beters te doen dan dat? *~

HazesRules (Promoted on 22-09-2003, jaja Irene, promotie!!! Mis je dat ook weer haha!!!)

~* Nou en? Ik moest toch telkens alles terug betalen dus dat boeit dan toch verder niet?*~

ps: Had je mn auto nog zien staan vorige week toen je was afgewerkt???? Ik lag helemaal in een scheur!!!

~* Ik ook.....*~

ps2: Ga jij nog een voldoende halen voor Nederlands Irene? Zo te zien niet... Jammer hoor!!

~*Alsof ik op inter alle spellingsregels moet gaan lopen toepassen, dat doe ik op school wel, en alsof jou dat ook maar iets boeit, ik was toch zo vreselijk voor je*~

:respect:

Laatst aangepast door Little Angel : 24 September 2003 om 12:18
Little Angel is offline