Onderwerp: In navolging van..
Enkele bericht bekijken
Oud 24 September 2003, 17:53   #60
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
wacht nou maar gewoon een 3e keer, 3maal is scheepsrecht tenslotte. Dus of het wordt voor de 3e keer verneukt. Of we doen het de 3e keer goed. Aan jou de keuze om wel of niet te zien wat het wordt
Er is weinig andere keus inderdaad Maar ik bedoel: ik ga me niet tot 3x toe rustig houden Daarnaast snap ik die mensen niet die nu passief bezig zijn.. Ik ken weinigen die vonden dat het tot nog toe echt lekker liep. En dan wordt vervolgens opgemerkt dat het dus wéér ernaar uitziet dat we op dezelfde voet verder gaan.. Of je mij nu wel of niet moet, zeg er dan iets van Wat hebben we eraan om nu met elkaar in discussie te gaan, in plaats van gewoon met ze allen eens ergens voor te staan? Maar de meesten houden het liever bij mierenneuken, en zeggen dat het zo'n vaart niet loopt, of ze zeggen helemaal niks en denken alleen hetzelfde. Daar hebben we dus ook niks aan, je moet je mening laten horen gewoon
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden