Muziek is er om je gevoelens uit te drukken. En als religie erg belangrijk voor je is, vind ik het best als je dat in je muziek zet. Natuurlijk kun je te ver gaan, neo-nazistische teksten vind ik echt te ver gaan, daarom luister ik niet naar dat soort bands. Bovendien, als je een bepaalde muziekstroom zo belachelijk vindt, is het gewoon een kwestie van er niet naar luisteren. Laat de mensen die het wel leuk vinden er gewoon van genieten, zij houden waarschijnlijk weer niet van jouw muziekkeuze. Toevallig vind ik een christelijk rockbandje, Kutless (wat een naam trouwens, omg

), heel erg goed. Toen ik ze voor het eerst hoorde wist ik niet eens dat het christelijk was. En de teksten kunnen net zo goed op de liefde van je leven slaan als op God.
Laatst was ik naar een 'christelijke muziekavond'. Ik kreeg daarna echt opmerkingen naar mn hoofd geslingerd van 'christelijke doos' enz enz..terwijl ik niet eens gelovig ben! Een vriend van mij (die wel christen is) moest optreden met zn band, en ik had gewoon een toffe avond. Boeiend! Ik vind dus dat religie en muziek prima samen kunnen.
Okee..en dat Ayatollah..

Das de ver-van-mn-bed show