Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik had tyskie zen reactie niet gezien... Wel, in dat geval is hij ook niet te vertrouwen... Maar het forum-verneuk-gedoe van toen met de rest van de groep, heb jij toch wel meer op je kerfstok staan
En er zijn mensen in de crew die hun best gedaan hebben in mijn ogen ja, of je dat nu aanstaat of niet...
Behalve met Irene had ik ook met niemand problemen...
Jij moet eens een keertje minder haatdragend zijn, en proberen met wat meer mensen overeen te komen... Het zal ook een groot stuk aan de sfeer veranderen hoor...
[edit] En jah, ik heb er 100% vertrouwen in...
Sommige dingen zijn eenmaal te vertrouwen, en andere niet
|
Tyskie was ook op de hoogte van die pass hoor

En hij heb er weinig mee gedaan, net als ik trouwens

En of je dat nu wilt geloven of niet, dat is zo. Verdert is dat ver verleden tijd overigens.
Verder heb ik ook met slechts 2 mensen in de crew problemen. Kan voorkomen toch? Zelfs met de door velen gehaten Plankje heb ik nog nóóit problemen gehad. Met BlueWolf heb ik felle discussies gehad, maar daar kwamen we altijd uit. Zelfs met Koelkast (die ik onder die 2 'probleem'-gevallen noem) kan ik bij tijd en wijlen best mee praten.
Het probleem zit 'm er ook niet in dat ik die mensen haat of iets dergelijks, maar dat ik gewoon vind dat ze hun werk niet goed, of matig doen. Waar zijn nu de regels, Saartje? Als JoeyB onder een meiden-account surft, dan dient toch ergens precíes te staan welke straf volgt

Wanneer Forza, of Joy 6 topics opent, dan moet ik toch ergens kunnen vinden wat de straf is? Bovendien had het zo ver niet hoeven komen als Joy, of Forza, in een eerder stadium meerdere waarschuwingen had gekregen. Dáár doel ik op. Ik heb bijvoorbeeld Tijn gemeet, een hele aardige gast, jij kent BW, vind je zelf ook een aardige jongen, wel meer dan dat. Maar daar gáát het in dit geval dus niet om. Ik weet niet of je al wist dat ik daarop doelde, maar daar doelde ik dus op