Onderwerp: In navolging van..
Enkele bericht bekijken
Oud 24 September 2003, 21:10   #19
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tyskie was ook op de hoogte van die pass hoor En hij heb er weinig mee gedaan, net als ik trouwens En of je dat nu wilt geloven of niet, dat is zo. Verdert is dat ver verleden tijd overigens.

Wéinig mee gedaan? Je had er gvd NX moeten mee doen...

Citaat:
Het probleem zit 'm er ook niet in dat ik die mensen haat of iets dergelijks, maar dat ik gewoon vind dat ze hun werk niet goed, of matig doen. Waar zijn nu de regels, Saartje? Als JoeyB onder een meiden-account surft, dan dient toch ergens precíes te staan welke straf volgt Wanneer Forza, of Joy 6 topics opent, dan moet ik toch ergens kunnen vinden wat de straf is? Bovendien had het zo ver niet hoeven komen als Joy, of Forza, in een eerder stadium meerdere waarschuwingen had gekregen. Dáár doel ik op.

Ben ik het mee eens, dat er duidelijke regels moeten komen, maar dat hoef jij zo niet te doen. Ik denk dat mijn kleine teen dat ondertussen ook wel wist... Dat JoeyB en Forza te ver gingen, heb ik ook altijd geroepen... Dat ze een ban verdienden, heb ik ook altijd gezegd... Wel, ik heb nu ook niet direct de prijs van de wereldvrede gekregen huh...

Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld Tijn gemeet, een hele aardige gast, jij kent BW, vind je zelf ook een aardige jongen, wel meer dan dat. Maar daar gáát het in dit geval dus niet om. Ik weet niet of je al wist dat ik daarop doelde, maar daar doelde ik dus op
Wat-de-neuk heeft dit er weer mee te maken? Waarom doel je op zoiets? Ik veronderstel dat BlueWolf totaal NIETS hiermee te maken heeft wat ik zeg... Dus sleur hem er ook niet tussen...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden