Citaat:
Originally posted by koelkast
ik pas ook voor een regel systeem waar specifiek uit staat gestippeld wat precies niet mag en als je het wel doet welke straf je dan krijgt. Zo krijg je de situatie waar er altijd wel net iets te vinden is wat er niet letterlijk in staat en dan kun je er niets tegen doen.
voorbeeld :
"er stond niet in de regels dat ik via een ubb hack het admin paswd mocht achterhalen en vervolgens de hele leden database mocht wissen" nee staat er niet letterlijk in dus mag er geen OW verzonden worden. Voor zo een situatie wil ik passen.
De regels die we hadden waren veel algemeener en spraken ook een beetje aan op goed fatsoen van de gebruikers. Die regels die er nu niet meer zijn omdat ze door iemand of door meerderen zijn verwijderd door gebruik te maken van wachtwoorden van crew leden.
Hey ik zie mensen die nu zeuren dat er geen regels zijn zich aan diezelfde dingen schuldig maken en hiervoor altijd heel hoog hebben gespeeld door vol te houden dat zij er niets mee te maken hadden.
Dat is natuurlijk wel slim eerst de regels weg mikken en vervolgens steen en been klagen dat er geen regels zijn
Regels goed maken kost tijd, Ik heb ze niet iemand die tijd te veel heeft en er zin in heeft mag zich melden per pm
|
Wat dacht je van regels voor ieder subforum? Dunkt mij dat bijvoorbeeld onder de subtitel 'chatten' iets heel anders valt op ADB, dan op discussie of waar dan ook. Daar doelde ik ook meer op. Je kunt het trouwens ook overdrijven, voor bepaalde zaken kun je geen regels verzinnen. Maar die zijn de laatste tijd ook niet aan de orde geweest. Wat wel aan de orde is geweest zijn bijzonder veel flames. Scheldende leden, en spammers. Waren daar goede regels voor geweest, dan had dat adequaat aangepakt kunnen worden. Dat is nu dus niet gebeurt..