Enkele bericht bekijken
Oud 25 September 2003, 12:32   #54
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by easyprintscherm
Nou Steve, het gaat nu wel een beetje ver, dat ik liever zie dat ze zichzelf ophangen met die hoofddoekjes!! Dat is dus niet waar, maar zoals al een paar keer gezegd WE ZIJN IN NEDERLAND, en in de nederlandse cultuur draagt niemand een hoofddoekje, dus mensen die dan vanuit Turkije naar hier komen moeten zich aanpassen aan onze cultuur, en dat is dus geen hoofddoekje!!!
De Nederlandse cultuur? Is die niet allang door iedereen verwaarloosd? Wat IS de Nederlandse cultuur eigenlijk, kun jij mij dat uitleggen? Volgens mij houdt niemand zich daaraan, of schrijft de Nederlandse cultuur wel baseballpetten voor dan?
Citaat:
Originally posted by easyprintscherm
Tenminste geen hoofddoekjes die het hele, of een groot deel van het gezicht bedekken! Met die zakdoekjes die sommige meiden weleens inhebben mag t wel, want die bedekken alleen een gedeelte van de haren!
Dus als die hoofddoekjes een stukje korter zouden zijn zou het wel mogen? Laat me niet lachen, het gaat er jou helemaal niet om of je wel of geen haren kan zien, je wilt die mensen hier gewoon weghebben