Enkele bericht bekijken
Oud 29 September 2003, 14:40   #27
0Vera
Lid

Standaard Re: 0Vera de fb? Maakt de crew wel zijn goede keuzes?

Citaat:
Originally posted by Stevie
...No offence, want het is gewoon wel een aardige meid, maar is ze wel geschikt als forumbaas? Ze was een paar maanden geleden nog wel flink actief op dit forum, maar de laatste paar weken heb ik haar bijna niet meer gezien. + Daarbij komt dat de leden haar, in tegenstelling tot de andere 3 die eerder werden aangsteld, niet naar voren hebben gebracht als kandidaat?
Daarentegen vind ik het dan wel goed dat ze fb is geworden van L&D, omdat ze daar volgens mij het vaakst komt...
Je hebt gelijk wat betreft mijn inactiviteit de laatste maand, maar dit is van voorbijgaande aard kan ik vertellen. Ik ben net op de universiteit aan een studie begonnen, en ben ook gelijk bij een studentenvereniging gegaan die een ontgroeningstijd had, en waar ik dus in de eerste maand heel veel tijd in heb moeten steken. Maar zoals ik al zei, dit was van voorbijgaande aard, en ik ben (naar mijn idee) de komende tijd voldoende aanwezig om mijn fora te kunnen onderhouden. Ik heb idd een open sollicitatie geschreven, ipv dat mensen mij naar voren schoven, maar het gaat, mijns inziens, om de vraag of mensen mij wel of niet capabel vinden binnen Staff, de mensen die er verstand van behoren te hebben.
Ik ben me ervan bewust dat ik idd geen bijzondere toevoeging ben binnen staff, of iig niet zoals Tyskie of Randy, maar ik denk ook niet dat dat voor mijn fora relevant is.
En nu mag ik gaan bewijzen dat ik het kan, en dat lijkt me toch het belangrijkste

Verder wil ik idd even zeggen dat mijn zusje geenszins iets te maken heeft gehad met mijn aanstelling. Ik zie dr zelf uberhaupt amper

Ik heb trouwens nog wel wat ideetjes om het kunstforum wat nieuw leven in te blazen maar dat plant ik hier nog wel neer
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden