Enkele bericht bekijken
Oud 30 September 2003, 21:07   #5
babybel
Guest

Standaard je probleem

Hey,
het is duidelijk dat je met een probleem zit, niet alleenmaar omdat je, ruzies thuis hebt maar ook omdat je je voor andere mensen versteld, zoals je zellef zegt, dat je altijd vrolijkt doet als andere mensen erbij zijn, waarscheinlijk om je onzekerheid te verbergen, maar als je jezelf de hele tijd bij andere mensen anders gedraagt of versteld, weet je na een tijdje niet meer wie je bent, en daardoor ga je je nog rooter voelen.

Volgens mij moet je eerst proberen het met je ouders bij te leggen en hun duidelijk maken dat je ze nodig hebt, daarna kun je met je ouders naar een psycholoog gaan, dat is toch helemaal niet erg, hij praat alleenmaar met je, en als je daar niet heen wilt dan zul je toch op de een of de andere manier jezelf terug moeten vinden, en je moet gewoon elke avond voordat je gaat slapen in de spiegel kijken, en tegen jezelf zeggen ,

Ik ben mooi, ik ben lief + aardig, en niemand kan mij zeggen dat dat anders is. Zelfvertrouwen is nou eenmaal belangrijk, je hoeft er niet van over te lopen, maar je hebt er toch wel wat van nodig,

Ik wens je veel geluk,
xxx, rho..
  Met citaat antwoorden