Enkele bericht bekijken
Oud 1 October 2003, 16:05   #28
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje
- als je een kunstagenda wil plaatsen, zal die wel heel uitgebreid worden (België & Nederland...).
misschien kan je je daarom beperken tot een kunstagenda met aanraders? iemand die er al eens geweest is en een ervaring wil delen bv.
- wat ook leuk kan zijn, is met een groep een gedicht maken of een verhaal. zoiets is wel al eens op ADB geweest, maar misschien eens volgens thema zonder dat het te banaal is. lijkt me wel leuk. je doet ervan wat je wil.
(PS: mag ik mijn kinderboek in wording plaatsen? )
Uitgewerkt had ik de kunstagenda als volgt in mijn hoofd: leden posten in een sticky kunstagenda topic hun aanraders voor exposities in musea, of ballet/cabaretvoorstellingen en tot hoe lang die lopen. Selectief zijn lijkt me idd een goed idee
Samen een gedicht of verhaal maken lijkt me ook leuk, tuurlijk, open maar een topic erover zou ik zeggen en vraag mss wat andere leden om mee te doen, anders loopt t natuurlijk alsnog niet dan wil ik als et af is zeker wel het topic afsluiten met het complete verhaal/gedicht achter elkaar

ps: natuurlijk als ie niet te lang is is dat best leuk, misschien kunnen leden je dan nog wel helpen je verhaal te verbeteren en misschien kunnen ze je wel aan leuke plaatjes helpen ook
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden