Onderwerp: 21 jaar...
Enkele bericht bekijken
Oud 4 October 2003, 17:00   #21
Zuignap2002
Guest

Standaard

Bedankt voor alle reacties, alleen het we zijn nog geen stap verder...

nu na 10 maanden begin ik echt te twijfelen hoe dit nu verder zou moeten gaan...

ook ben ik bezig op andere forum's met deze vraagstelling...

Citaat:
"Me vriendin en ik zijn allebei 21 jaar en hebben nu op dit moment een relatie van ongeveer 10 maanden. Ze heeft op het gebied van sex een paar slechte ervaringen mee gemaakt. (ze werd gedwongen tot bepaalde handelingen die ze niet wilde) In het begin leek alles gewoon normaal maar nu naar 10 maanden is er nog steeds niets gebeurt. (alles behalve 'het') Ik zelf heb het er steeds moeilijk mee dat ze weinig/geen zin heeft in sex, of om elkaar te strelen... Het is een groot probleem in onze relatie, en hebben soms een meningsverschil/ruzzie erover.. Zij zegt dat het beter voor mij is als ik een ander gaat zoeken, maar ik wil haar niet kwijt, en ik weet ook dat ze mij niet kwijt wil... Zij vind sex hebben het allerminst belangrijk, en ik na bij elkaar zijn wel belangrijk in een relatie...

wat zouden jullie doen in zo'n situatie en wat is jullie mening hierover???? Moet ik bij haar blijven of verlaten... (al zou ik haar verlaten zou het me zelf onwijs veel pijn doen...)

help....."
  Met citaat antwoorden