Onderwerp: Spierpijn
Enkele bericht bekijken
Oud 6 October 2003, 14:07   #23
Xessex
Guest

Standaard

Spierpijn, spierpijn...

Echt vervelende spierpijn is wat ik afgelopen zomer eens heb meegemaakt. Ik ging toen zwemmen in de late avond om aan mijn conditie te werken. Dat watertje ligt in een bos en eigenlijk behoorlijk afgelegen. Das wel prettig zo ergens mooi in je eentje kunnen ronddobberen zonder lastig gevallen te worden.

Maar khad net iets te intensief een 1 uur lang gezwommen. Toen ik ergens om half 10 het water uitkwam schoot er me toch een kramp in mij hele rechteronderbeen dat ik direct weer het water in viel. Ik heb toen pakweg 35-40 minuten lang met een pijn vertrokken gezicht in het water gelegen hopende dat het niet ook in mijn andere been zou schieten. Dat gebeurde toen ook nog heel even. Das pas spierpijn. Gelukkig was ik niet nog net een stukske verder in het water gevallen omdat het daar al direct bijzonder diep is. Dan was het minder afgelopen omdat er ook niemand in de buurt was. Nu heb ik het gelukkig alleen nog maar minutenlang bijna moeten uitschreeuwen en de dag erna liep ik nog steeds niet zo gemakkelijk.
  Met citaat antwoorden