Onderwerp: Overhoop
Enkele bericht bekijken
Oud 6 October 2003, 14:33   #10
Little Angel
Watch it!

Little Angel's Avatar

Standaard

Goh.... Een heel verhaal is dat, maar je hebt wel gelijk Xessex! Ik denk dat dat inderdaad de beste manier is om het te verwerken, This alleen dat ik niet wil huilen om het verliezen van hem ( Rob), hij is gewoon zo vreemd, eerst altijd aardig enzow en dan is het uit en is ie ineens de grootste eikel die er bestaat. Maar ik denk dat jij wel gelijk hebt wat Rob enzow betreft. Dat hij zo'n groot deel in mijn leven uitmaakte in die anderhalf jaar, misschien ben ik wel te afhankelijk van hem geworden.

Ik denk dat ik nu wel weer een tijdje vooruit kan Khad gister nog een smsje van hem gehad, hij vroeg of ik me normale leven weer had opgepakt en hoe het nu met mij ging enzow, heb heel veel moeite moeten doen om mezelf tegen te houden, maar ik heb niks terug gestuurd en toen ik het smsje las, deed het me ook niet zo veel en daar ben ik wel blij om. Dat is meer een bevestiging voor mezelf dat ik in ieder geval de goeie kant opga en dat het over een paar weken of een paar maanden helemaal over is. Ik hoop dat echt.....