Citaat:
Originally posted by Stapper
queen
maar dat is vooral een persoonlijke smaak, maar de muziek die ze hebben gemaakt blijft nog steeds goed zelf tmf ( ) zend queen uit, terwijl je daar nooit beatels ziet
|
dat is toch een compleet argument gemaakt van bullshit !!!
TMF zen meer clips uit van christina Aguilera dan the Queen, dus dan is zij zeker beter dan Queen en betekent ze ook meer voor de mzuiek dan Queen ????
Je ziet ook bijna nooit wat van Jimi Hendrix... maar wel van andere gitaristen.... zijn ze daarom beter dan Jimi Hendrix ???
Het is algemeen bekend dat Elvis The King Of Rock & Roll is, en itt Michael Jackson heeft Elvis zichzelf niet die titel niet gegeven, maar zoveel komt Elvis nou ook weer niet echt veel op TMF (en nee, die remixen tel ik niet mee)
Misschien zie je al die ""Grootheden"" nooit zo vaak omdat er nu eenmaal niet veel kant en klaar videoclips van hen zijn, die kwamen nu eenmaal tot stand in de jaren 70.
En ik moet toegeven dat Queen wel wat meer voor videoclips heeft betekent dan The Stones die nou eenmaal ook na de 70's nmuziek maakten
maar ik dwaal van het onderwerp af, en dat is jouw argument gemaakt van bullshit, want TMF zend videoclips uit op grond van mode, populariteit en natuurlijk als een vorm van promotie DIE THE BEATLES ECHT NIET NODIG HEBBEN IN TEGENSTELLING TOT AL DAT HUIDIGE KUTMUZIEK OP TELEVISIE. (maar Queen ook niet, hoor)
En TMF zend dus geen clips uit op grond van hoe belangrijk een ban is geweest.