Citaat:
Originally posted by anoesjuh
dat heb k ook gehad. K denk dat ouders hun kinderen steeds meer betrekken bij dingen dat eigelijk nog niet nodig is voor een kind van 13/14 jaar. T is zonde dat je je jeugd over slaat omdat die juist zo leuk is je hoeft je dan tenminste nog niet druk te maken om alles. Ik heb er altijd een hekel aan gehad dat ik niet met kinderen van me eigen leeftijd om kon gaan omdat k ze zo kinder8tig vond k heb het wel vaak genoeg geprobeert maar het werkt niet als jij al anders denkt en die andere kinderen niet. Nu pas kan ik het wel vinden met mensen van me eige leeftijd
|
Ik vind dat van die grieten van die leeftijd ook altijd zo ver gezocht. Kom op zeg...juist die zullen meer en meer het slachtoffer worden van ouwere jongens en hun behoeften. Poppetjes van die leeftijd kunnen dan soms wel wat verder zijn maar op mij komen ze meestal alleen maar naief over. Die trappen zowat in ieder compliment van oudere jongens die er toevallig een beetje leuk uitzien. Dadelijk wordt het nog normaal ook dat je combinaties van 14-25 krijgt. Die jongen die is echt niet uit op iets heel serieus hoor en denk aan alle problemen dat het met je school gaat veroorzaken. Dan kun je beter nog 2 tot 3 jaar wachten met het nemen van een ouwere knul omdat je dan zelf al beter ontwikkeld bent en op het einde van je middelbare schooltijd loopt.
Ikzelf heb me op een bepaald moment ook wel ouder gevoeld maar erg veel verder kom je er toch niet mee (op een paar kwesties dan die je nog zult tegenkomen waar je dan al wel een antwoord op hebt). Alhoewel ik daarmee mijn middelbare schooltijd wel een heel stuk heb kunnen opleuken.