Enkele bericht bekijken
Oud 7 October 2003, 10:08   #25
simon1982
Guest

Standaard

dit is appels met peren vergelijken. Je voorbeeld van moordlustige ouders en vredelievenden is inderdaad van toepassing daarop maar homo-zijn niet. Zoals je zult weten...een mens is geen onbeschreven blad (is wetenschappelijk onderzocht en bewezen); dat betekent dat je niet van een kind kan maken wat je wil. Zo kun je ook geen homo's maken. Daarbij heb ik een volstrekt normale opvoeding (aub geen discussie aandragen wat nu een normale opvoeding is...zo kun je wel bezig blijven) gehad en hebben mijn ouders heus niet mij gewezen op mooie mannen ofzo.

En ook ben ik van mening dat je voor iedereen respect moet blijven houden. Waarom dan geen respect voor pedofielen (dan heb ik het over pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen)....omdat dat soort pedofielen geen respect hebben voor kinderen. Als iemand het respect uit balans brengt....verdien je geen respect.

Uiteraard mag je er een mening op na houden dat homo-zijn niet jouw ding is; maar daarom kun je nog wel respect tonen voor mensen met een andere mening!

Laatst aangepast door simon1982 : 7 October 2003 om 11:44
  Met citaat antwoorden