Enkele bericht bekijken
Oud 7 October 2003, 14:21   #77
HardCorr Lover
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by simon1982
Zoals je zult weten...een mens is geen onbeschreven blad (is wetenschappelijk onderzocht en bewezen); dat betekent dat je niet van een kind kan maken wat je wil. Zo kun je ook geen homo's maken. Daarbij heb ik een volstrekt normale opvoeding (aub geen discussie aandragen wat nu een normale opvoeding is...zo kun je wel bezig blijven) gehad en hebben mijn ouders heus niet mij gewezen op mooie mannen ofzo.

En ook ben ik van mening dat je voor iedereen respect moet blijven houden. Waarom dan geen respect voor pedofielen (dan heb ik het over pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen)....omdat dat soort pedofielen geen respect hebben voor kinderen. Als iemand het respect uit balans brengt....verdien je geen respect.
wetenschappelijk onderzocht en bewezen ???
net zoals de evolutietheorie zeker ???

maargoed....
naar mijn idee heb ik nog nergens opgeroepen om geen respect te hebben voor wie dan ook, maar ik wil het wel effe doen.

Ik heb geen respect voor Kinderverkrachters en/of kindermoordenaars
Noem ze pedo's, noem ze normaal, noem ze Pietje
I DON'T CARE
Vertel het aan de ouders van de kinderen die hun kind hebben verloren aan zo'n persoon waarvan jij zegt dat je er respect voor moet hebben.
ik roep niet op tot geweld tegen pedo's, maar ik ga zeker niet mee doen met het respect aan iedereen geven
ALs iemand respect uit balans brengt ben jij het wel met je mening dat ik respect moet hebben voor een pedo.
Want hoe verdiend een pedo respect ???
vertel het me....
of vertel het aan de ouders van de kinderen die geen kinderen meer hebben
of vertel het aan kinderen die er beschadigd door het leven gaan, door zo'n pedootje die volgens jou zoveel respect verdiend.....
  Met citaat antwoorden